Gry edukacyjne – założenia do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zezwala się na prezentowane na niniejszej liście publikacje do pracy dyplomowej:

  • zabawa decyzyjna : „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” oraz „Wampiryzm w kulturze masowej”
  • gra zespołowa : „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz” i „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei”
  • gra lingwistyczna : „Problem aborcji w Polsce” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”
  • zabawa zespołowa : „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna” oraz „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
  • symulacja zespołowa : „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków” i „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii”
  • zabawa menedżerska – „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „Struktura społeczna osób zwiedzających Zespół Pałacowo-Parkowy w Puławach”
  • symulacja menedżerska : „Konteksty i teksty małych form Maupassanta” oraz „Poezja białoruska w antologiach polskich po 1989 r.”
  • symulacja strategiczna – „Recepcja antyku na danych źródłowych z komiksów Asteriks i Obeliks” oraz „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • zabawa strategiczna : „Wybrane hymny państw Unii Europejskiej w kontekscie historycznym i symbolicznym” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”