Gry biznesowe – tezy do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne akceptuje się tu przedstawione publikacje do pracy dyplomowej:

  • zabawa menedżerska – „Rozwój polskiego prawa konstytucyjnego po II wojnie światowej” i „Tradycja, kultura i religia hinduska w kinematografii indyjskiej”
  • zabawa komunikacyjna – „Obraz szkoly w ocenianych filmach Wojciecha Marczewskiego” i „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa językowa – „Rozumienie pojęcia mobbing” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy”
  • symulacja strategiczna – „Strategia reklamowa firmy produkującej meble dla dzieci” i „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara”
  • symulacja biznesowa : „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
  • symulacja menedżerska – „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ” i „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • zabawa kreatywna – „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech” oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
  • gra lingwistyczna : „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej” i „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości ocenianych autorów”
  • zabawa językowa – „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa” oraz „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej”