SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie oglądania fragmentów z wybranego z następujących filmów:
Czekając na Joe; Kevin Macdonald
Odlotowe dzieciaki; Paul Feig, Galerianki ; Katarzyna Rosłaniec
Happy-Go-Lucky, czyli co nas uszczęśliwia; Mike Leigh
Skarby ukryte; Krzysztof Zanussi, Strach na wróble; Jerry Schatzberg
Wieczór kuglarzy; Ingmar Bergman
Ran; Akira Kurosawa, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
Dogma; Kevin Smith, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Na zawsze; Steven Spielberg
Instynkt; Jon Turteltaub, Mexican; Gore Verbinski
Psy II: Ostatnia krew ; Władysław Pasikowski
Show; Maciej Ślesicki
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Kult, Spokojnie, Acid Drinkers, The State Of Mind Report
Young, Neil, Mirror Ball, Vangelis, Conquest Of Paradise, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Nine Inch Nails, Pretty Hatty Machine, Wishbone Ash, Wishbone Ash, Sting, …Nothing Like The Sun
Pink Floyd, The Wall
ZADANIE NR 3: – Kwestia jasnego artykułowania skomplikowanych danych. Spisać obrazkową instrukcję łykania jednej zponiższych suplementów:
89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
201.1, Wziewne leki antycholinergiczne o krótkim działaniu – produkty jednoskładnikowe i złożone z lekami beta-2-adrenergicznymi o krótkim działaniu
7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego