SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Krzyż walecznych; Kazimierz Kutz
Drzazgi; Maciej Pieprzyca, Popioły czasu: Powrót; Kar Wai Wong
Zabójstwo Jesse’ego Jamesa przez tchórzliwego Roberta Forda; Andrew Dominik
Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Transfer; Gavin Hood
Gdy spadają anioły; Roman Polański
The Doors; Oliver Stone, Siła Koszmarów: Powstanie Polityki Strachu; Adam Curtis
Kawa i papierosy; Jim Jarmusch, Kruk; Alex Proyas
Deja vu; Juliusz Machulski
Tata i małolata; Steve Miner, Rambo III; Peter MacDonald
Przepowiednia ; Mark Pellington
Wielki podryw; David Mirkin
SYMULACJA NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na fundamencie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Grateful Dead, The, Live Dead, Wilki, Wilki
Paradise Lost, Icon, Piersi, Jestem ajron men, Dodgy, Free Peace
King Crimson, Red, Ramones, Halfway To Sanity, Sting, …Nothing Like The Sun
Vader, Creation (Intro)
ZADANIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego spisywania naukowych informacji. Przygotować komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
166.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – płynne postace farmaceutyczne
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne